Aktuality a novinky

Španělština jako budoucnost trhu

Potřebujete provést změnu ve svém podnikání? Možná právě španělština je to pravé! Oslovíte s ní mnoho nových zákazníků, a můžete díky ní úspěšně expandovat do více než 21 dalších zemí po celém světě. Nejen že má 400 milionů rodilých mluvčích, ale přichází i s velkou hispánskou populací v USA.

Věděli jste, že 9,2 % světového domácího produktu (HDP) představuje obchod ve španělsky mluvících zemích?

Již po několik let zažívají země Latinské Ameriky silný hospodářský růst, což vede k podpoře hlavních obchodních, hospodářských a politických dohod. Španělsky mluvící trh teď nyní patří k jednomu z nejrychleji rostoucích trhů na světě.

Kde můžete nejvíce pocítit sílu tohoto trhu? Především v oblasti telekomunikace, dopravy, v textilním průmyslu a finančnictví. Ve finančnictví jste se určitě setkali s renomovanými bankami Santander a BBVA, které patří mezi přední světové banky a působí ve Spojeném království, Portugalsku, Polsku, Brazílii a dalších zemích. U maloobchodního prodeje se neobejdete bez španělštiny u propagace ve světě textilu, kdy právě Španělsko má jednu z nejdůležitějších nadnárodních skupin na světě – značku Inditex, kterou naleznete na 5 kontinentech s více než 7 000 prodejnami rozdělenými mezi hlavní značky.

Jak ale zaručit úspěch na španělském trhu?

Abyste oslovili zákazníky a oni chtěli váš produkt či službu využít, je třeba mít správně přeložený a lokalizovaný text, ať už na webových stránkách, či marketingových letáčcích v obchodech. Zaujmout cílového zákazníka není tak těžké, pokud překlad svěříte do rukou marketingovým specialistům a jazykovým odborníkům. Je třeba, aby překlad byl vyhotoven odborníky v daném oboru a především rodilým mluvčím země, do které cílíte. Zde se vyplatí se investovat do kvalitních překladů. Nechte svou společnost přesáhnout její současné hranice!

S těmito překlady a expanzí firem do zahraničí máme zkušenosti a spokojené dlouhodobé klienty. Můžeme Vám poradit jak začít a být Vaší oporou.